Doświadczenie i wiedza
Jesteśmy zespołem osób z wieloletnim doświadczeniem w branży marketingu online. Od lat zajmujemy się szeroko pojętym pozcyjonowaniem, kampaniami Google Ads, content marketingiem, analityką, copywritingiem i wieloma innymi aspektami reklamy internetowej.
Klienci to nasi Partnerzy i zawsze stawiamy ich na pierwszym miejscu, wychodzimy na przeciw ich oczekiwaniom i co najważniejsze dostosowujemy się do zmnieniających się warunków i sytuacji. Stąd też nasze elastyczne podejście i działania bez jakichkolwiek limitów oraz ograniczeń.
Stawiamy na całkowitą transparentność, uczciwe i szczere stawianie sprawy. Przedstawiamy realia, a nie miraże. Operujemy faktami, a nie obietnicami. Nie obiecujemy niczego jeśli nie będziemy w stanie tego zrealizować w ramach określonego budżetu.

Jak działamy i dlaczego w taki, a nie inny sposób
Nowe i proste zasady
Po prostu na podstawie naszych doświadczeń doszliśmy do wniosku, że pozycjonowanie to coś więcej niż sztywne Pakiety, gładkie słówka i ładnie opakowane oferty operujące wymyślnym i na wyrost brzmiącym językiem. Po wielu latach działania w branży SEO i ogólnie marketingu online oraz współpracy z setkami Klientów stwierdziliśmy, że powinno to wyglądać inaczej – prościej, uczciwiej i przede wszystkim pro kliencko. Dlatego też postanowiliśmy działać wspólnie na nowych, naszych zasadach :-)
Ktoś mógłby powiedzieć, że nasza oferta jest wyssana z palca, bo taki model nie może się nam opłacać. Żadnych limitów? Aż połowa budżetu przeznaczona na treści i linki? Minimum 25 tys. znaków przy budżecie 1500? No właśnie jak najbardziej się to nam opłaca, a jednocześnie jesteśmy w stanie dostarczyć naszym Klientom naprawdę konkretne pakiety treści oraz linków oraz inne działania SEO bez jakichkolwiek ograniczeń.
Najpierw Klient potem My
A dlaczego się to opłaca? Z prostego powodu – po prostu nie działamy jak standardowa Agencja SEO zatrudniająca dziesiątki osób i mająca inne spore koszta związane z działalnością. Jesteśmy grupą ludzi którzy współpracują i rozliczamy się we własnym zakresie. Nie musimy narzucać nie wiadomo jak wysokiej marży, gdyż każdy z nas de facto działa indywidualnie dla przypisanej do siebie grupy Klientów.
Tak, skalkulowaliśmy i obliczyliśmy wszystko i okazało się, że taki model działania jest jak najbardziej opłacalny. Tyle w temacie :-)
Klientów nie obchodzi jak działa dana Agencja – oczekują efektów i tylko i aż tyle. Tworzenie Pakietów w taki sposób, aby w jak największym stopniu przynosiły zysk kończy się tym, że nie wychodzi się naprzeciw Klientom, a tylko ma służyć maksymalizacji zysku Agencji. Stąd też te wszystkie limity i ograniczenia.
Najczęściej zadawane pytania
Tak, wykorzystujemy cały dostępny budżet na treści na stronę oraz na linkowanie. W zależności od zapotrzebowania i strategii budżet jest odpowiednio dzielony pomiędzy treści na stronę a linkowanie.
Tak, możesz elastycznie zwiększać i zmniejszać budżet na kolejny miesiąc. Musisz jedynie odpowiedno wcześniej nas o tym poinformować, a więc przed kolejnym okresem rozliczeniowym.
Jeśli chodzi o minimalny budżet to możesz go zmniejszyć do 1500 zł netto – jest to minimalny budżet w naszej ofercie. Zwiększać budżet można dowolnie, nie ma limitu. Tylko od Ciebie zależy jakie środki chcesz przeznaczyć na działania.
Tak, ale rekomendujemy, aby robić to nie wcześniej niż po trzech miesiącach w celu uniknięcia zamieszenia w tym bardzo ważnym, początkowym okresie procesu pozycjonowania.
Najczęściej tak. Niższy budżet to o wiele mniejsza ilość treści na stronę którą możemy opracować oraz spadek napływu wartościowych linków. W przypadku nowych stron/domen bez historii linkowania czy zawierajacych małą ilość treści, osiągnięcie efektów będzie trwało dłużej.
Umowa jaką podpisujemy z klientami jest bardzo prosta, nie zawiera żadnych ukrytych zapisów, OWU, kar i innych wątpliwych z punktu widzenia klienta paragrafów. Na życzenie klientów udostępniamy wzór umowy przed jej podpisaniem. Działamy transparentnie – każdy potencjalny klient dokładnie wie jak działamy i jak wygląda umowa.
Tak, jak najbardziej. Niezależnie od powodów, jakie Klienci mają, umowę można rozwiązać z miesięcznym wypowiedzniem – to jedyny warunek który trzeba spełnić. Klient nie musi nawet podawać powodu, wystarczy, że odpowiednio wcześniej o tym poinformuje i wyśle mailowo podpisaną rezygnację.
Szybki kontakt
Zadzwoń, a my od ręki odpowiemy na Twoje wszystkie pytania, na bieżąco zaproponujemy rozwiązania, opowiemy jak działamy, jak wygląda cały proces pozycjonowania oraz przebieg kampanii Google Ads, a także dlaczego warto łączyć te opcje.
Pozycjonowanie
Kampanie Google Ads
Informujemy nie obiecujemy
Bazujemy na tym żeby przedstawiać Klientom rzetelne informacje, racjonalne prognozy i realia zgodne z rzeczywistością, a nie obietnicami i myśleniem życzeniowym. Nie podpisujemy na siłę umów tylko po to żeby zarobić.
Jeśli Klient upiera się przy bardzo niskim budżecie w przypadku bardzo konkurencyjnej branży, to albo odmawiamy podpisania umowy albo uczciwie informujemy, że ok, możemy podpisać umowę, to Twoja decyzja Kliencie, ale musisz wiedzieć, że nawet z relatywnie sporą ilością treści i linków oraz z innymi działaniami i tak osiągnięcie fajnych wyników może zająć rok czasu lub dłużej. Klient został poinformowany i jeśli przyjmuje do wiadomości argumenty możemy zacząć działać.
Jeśli jednak oczekuje, że dostanie obietnicę i zapewnienie, że wyniki będą w ciągu trzech miesięcy lub szybciej to od razu kończymy rozmowę.
Rozumiemy potencjalnych klientów
W ciągu lat działania w tej branży wielokrotnie mieliśmy styczność z zirytowanymi, a nierzadko wręcz wściekłymi Klientami którzy X razy z rzędu sparzyli się na kolejnych Agencjach SEO.
Ogromna większość Klientów nie orientuje się szczegółowo w niuansach SEO, bo w sumie nie musi. Zawierza „specjalistom”, bo przecież oni się na tym znają. A potem następuje zderzenie z rzeczywistością, oczywiście na niekorzyść Klienta. Nas także irytuje takie podejście, zorientowane na masowe pozyskiwanie klientów bez patrzenia na drugą stronę, bo liczy się tylko liczba podpisanych umów i zwrot z inwestycji.
Tak szczerze mówiąc to od dawna widzimy, że ten Klient gdzieś ostatnio zaginął stając się takim dodatkiem, który w sumie musi być żeby Agencja zarabiała, ale tak szczerze to bardziej jej przeszkadza i najlepiej by było jakby siedział cicho i o nic się nie upominał czy wypytywał. Chyba wielu Klientów wie i domyśla się o czym mówimy.

14 lat doświadczenia w branży SEO i marketingu online
14 lat minęło jak jeden dzień :-) Wieloletnie doświadczenie to nasz atut który przekłada się na skuteczne i efektywne działania SEO i marketingowe dla naszych klientów.
Jasne i przejrzyste rozliczenie - Klient dokładnie wie na co idą jego pieniądze
Kolejnym argumentem przemawiającym za tym dlaczego zdecydowaliśmy się na taki, a nie inny model rozliczeń, to kwestia przejrzystości. Przy standardowych pakietach Klienci nie za bardzo wiedzą jak i na co wydawane są ICH pieniądze. To nie są środki Agencji, o czym niestety często Agencje SEO zapominają, a właśnie środki Klienta, który je inwestuje w działania SEO i nie może być trzymany w mgle niewiedzy, zwodzony w kwestii działań i dysponowania JEGO pieniędzmi.
Wiadomo, że częściowo będzie to wynagrodzenie za wykonaną pracę – wszelkie analizy i audyty, opracowywanie i wdrażanie zmian optymalizacyjnych, content i link building (jakiekolwiek by one nie były), monitorowanie efektów i wyników, kontakt z opiekunem itd. Ale w sumie Klient nie zna dokładnych kosztów, czy ile co kosztowało. Miesiąc po miesiącu płaci dany abonament, efekty są słabe lub ich nie ma, tak więc zaczyna mieć wątpliwości i pojawia się pytanie na co dokładnie idą moje pieniądze jeśli nie widzę jakiegokolwiek efektu?
Przede wszystkim prostota
U nas jest to jasne i proste – połowa to budżet operacyjny czyli środki na treści oraz link building, a połowa to nasze wynagrodzenie za prowadzenie działań i projektu. Co miesiąc Klient otrzymuje szczegółowy raport nie tylko z efektów czy podjętych działań, ale i dokładne dane ile i jakie treści zostały opracowane i wdrożone na stronę wraz z kosztem ich napisania oraz jakie linki zostały opublikowane, gdzie i oczywiście ile to kosztowało – publikacje i copywriting. Dzięki temu Każdy klient wie, że z budżetu 1500 na teksty i linki zostało rzeczywiście wydanych 750 zł i analogicznie jest z jakimkolwiek budżetem, na który się umówimy.
Elastyczność i kontrola
Ponadto każdy Klient może dowolnie regulować wysokość budżetu. Jeśli chce może określić bazowy budżet na przykład na 3000, ale w kolejnym miesiącu może chcieć zwiększyć go do 4000 czy 5000 lub zmniejszyć do na przykład 1500 – 2000. I nie wiąże się to z żadnymi procedurami, aneksami, czy jakąkolwiek papierologią. Po prostu Klient nas o tym informuje i to wszystko :-) Jedynym wymogiem jest to żeby taka informacja była przekazana wcześniej, przed kolejnym okresem rozliczeniowym. Zmiana zatwierdzoengo budżetu na dany miesiąc nie jest możliwa.
Optymalizacja podstron bez limitu
Kompleksowa i ciągła optymalizacja całego serwisu bez sztywnego limitu podstron i fraz kluczowych w projekcie
Link building bez ograniczeń
Ciągłe budowanie silnego zaplecza linkowego (link building) bez sztywnego limitu linków i artykułów sponsorowanych
Content bez limitu znaków
Treści na stronę bez sztywnego limitu znaków, w tym teksty ofertowe, blogowe, opisy kategorii czy produktów
Zamów bezpłatną analizę i wycenę
Pozycjonowanie
Kampania Google Ads i Facebook Ads
Oceń tekst
Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów 39
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?