Doświadczenie i wiedza
Jesteśmy zespołem osób z wieloletnim doświadczeniem w branży marketingu online. Od lat zajmujemy się szeroko pojętym pozcyjonowaniem, kampaniami Google Ads, content marketingiem, analityką, copywritingiem i wieloma innymi aspektami reklamy internetowej.
Klienci to nasi Partnerzy i zawsze stawiamy ich na pierwszym miejscu, wychodzimy na przeciw ich oczekiwaniom i co najważniejsze dostosowujemy się do zmnieniających się warunków i sytuacji. Stąd też nasze elastyczne podejście i działania bez jakichkolwiek limitów oraz ograniczeń.
Stawiamy na całkowitą transparentność, uczciwe i szczere stawianie sprawy. Przedstawiamy realia, a nie miraże. Operujemy faktami, a nie obietnicami. Nie obiecujemy niczego jeśli nie będziemy w stanie tego zrealizować w ramach określonego budżetu.
Jak działamy i dlaczego w taki, a nie inny sposób
Nowe i proste zasady
Po prostu na podstawie naszych doświadczeń doszliśmy do wniosku, że pozycjonowanie to coś więcej niż sztywne Pakiety, gładkie słówka i ładnie opakowane oferty operujące wymyślnym i na wyrost brzmiącym językiem. Po wielu latach działania w branży SEO i ogólnie marketingu online oraz współpracy z setkami Klientów stwierdziliśmy, że powinno to wyglądać inaczej – prościej, uczciwiej i przede wszystkim pro kliencko. Dlatego też postanowiliśmy działać wspólnie na nowych, naszych zasadach :-)
Ktoś mógłby powiedzieć, że nasza oferta jest wyssana z palca, bo taki model nie może się nam opłacać. Żadnych sztywnych limitów? Aż połowa budżetu przeznaczona na treści i linki? Minimum 15 – 25 tys. znaków przy budżecie 1500? No właśnie jak najbardziej się to nam opłaca, a jednocześnie jesteśmy w stanie dostarczyć naszym Klientom naprawdę konkretne pakiety treści oraz linków oraz inne działania SEO bez jakichkolwiek ograniczeń.
Najpierw Klient potem My
A dlaczego się to opłaca? Z prostego powodu – po prostu nie działamy jak standardowa Agencja SEO zatrudniająca dziesiątki osób i mająca inne spore koszta związane z działalnością. Jesteśmy grupą ludzi którzy współpracują i rozliczamy się we własnym zakresie. Nie musimy narzucać nie wiadomo jak wysokiej marży, gdyż każdy z nas de facto działa indywidualnie dla przypisanej do siebie grupy Klientów.
Tak, skalkulowaliśmy i obliczyliśmy wszystko i okazało się, że taki model działania jest jak najbardziej opłacalny. Tyle w temacie :-)
Klientów nie obchodzi jak działa dana Agencja – oczekują efektów i tylko i aż tyle. Tworzenie Pakietów w taki sposób, aby w jak największym stopniu przynosiły zysk kończy się tym, że nie wychodzi się naprzeciw Klientom, a tylko ma służyć maksymalizacji zysku Agencji. Stąd też te wszystkie limity i ograniczenia.
Najczęściej zadawane pytania
Tak, wykorzystujemy cały dostępny budżet na treści na stronę oraz na linkowanie. W zależności od zapotrzebowania i strategii budżet jest odpowiednio dzielony pomiędzy treści na stronę, a linkowanie.
Tak, możesz elastycznie zwiększać i zmniejszać budżet na kolejny miesiąc. Musisz jedynie odpowiedno wcześniej nas o tym poinformować, a więc przed kolejnym okresem rozliczeniowym.
Jeśli chodzi o minimalny budżet to możesz go zmniejszyć do 1500 zł netto – jest to minimalny budżet w naszej ofercie. Zwiększać budżet można dowolnie, nie ma limitu. Tylko od Ciebie zależy, jakie środki chcesz przeznaczyć na działania.
Budżet można regulować od czwartego miesiąca. W pierwszym miesiącu przeprowadzana jest szczegółowa analiza strony i konkurencji, dobierana jest pierwsza grupa fraz kluczowych, wprowadzana jest pierwsza podstawowa optymalizacja oraz przygotowywana jest strategia contentowa i link buildingowa na kolejny miesiąc.
W drugim i trzecim miesiącu realizowane są intensywne działania polegające na wdrażaniu tekstów na stronę oraz pozyskaniu linków. W tym czasie obowiązują już pełne budżety obejmujące środki na treści oraz linki. Jest to ważny etap w procesie pozycjonowania stąd też chcemy maksymalnie wykorzystać możliwości wybkające z danego, ustalonego, budżetu.
Najczęściej tak. Niższy budżet to o wiele mniejsza ilość treści na stronę, którą możemy opracować oraz spadek napływu wartościowych linków. W przypadku nowych stron/domen bez historii linkowania czy zawierajacych małą ilość treści, osiągnięcie efektów będzie trwało dłużej. Podobnie może być w przypadku stron przy których wcześniej nie były prowadzone jakiekolwiek działania SEO.
Umowa jaką podpisujemy z klientami jest bardzo prosta, nie zawiera żadnych ukrytych zapisów, OWU, kar i innych wątpliwych z punktu widzenia klienta paragrafów. Na życzenie klientów udostępniamy wzór umowy przed jej podpisaniem. Działamy transparentnie – każdy potencjalny klient dokładnie wie jak działamy i jak wygląda umowa.
Tak, jak najbardziej. Niezależnie od powodów, jakie Klienci mają, umowę można rozwiązać z miesięcznym wypowiedzniem – to jedyny warunek który trzeba spełnić. Klient nie musi nawet podawać powodu, wystarczy, że odpowiednio wcześniej o tym poinformuje i wyśle mailowo podpisaną rezygnację.
Szybki kontakt
Zadzwoń, a my od ręki odpowiemy na Twoje wszystkie pytania, na bieżąco zaproponujemy rozwiązania, opowiemy jak działamy, jak wygląda cały proces pozycjonowania oraz przebieg kampanii Google Ads, a także dlaczego warto łączyć te opcje.
Pozycjonowanie
Kampanie Google Ads
Informujemy nie obiecujemy
Bazujemy na tym żeby przedstawiać Klientom rzetelne informacje, racjonalne prognozy i realia zgodne z rzeczywistością, a nie obietnicami i myśleniem życzeniowym. Nie podpisujemy na siłę umów tylko po to żeby zarobić.
Jeśli Klient upiera się przy bardzo niskim budżecie w przypadku bardzo konkurencyjnej branży, to albo odmawiamy podpisania umowy albo uczciwie informujemy, że ok, możemy podpisać umowę, to Twoja decyzja Kliencie, ale musisz wiedzieć, że nawet z relatywnie sporą ilością treści i linków oraz z innymi działaniami i tak osiągnięcie fajnych wyników może zająć rok czasu lub dłużej. Klient został poinformowany i jeśli przyjmuje do wiadomości argumenty możemy zacząć działać.
Jeśli jednak oczekuje, że dostanie obietnicę i zapewnienie, że wyniki będą w ciągu trzech miesięcy lub szybciej to od razu kończymy rozmowę.
Rozumiemy potencjalnych klientów
W ciągu lat działania w tej branży wielokrotnie mieliśmy styczność z zirytowanymi, a nierzadko wręcz wściekłymi Klientami którzy X razy z rzędu sparzyli się na kolejnych Agencjach SEO.
Ogromna większość Klientów nie orientuje się szczegółowo w niuansach SEO, bo w sumie nie musi. Zawierza „specjalistom”, bo przecież oni się na tym znają. A potem następuje zderzenie z rzeczywistością, oczywiście na niekorzyść Klienta. Nas także irytuje takie podejście, zorientowane na masowe pozyskiwanie klientów bez patrzenia na drugą stronę, bo liczy się tylko liczba podpisanych umów i zwrot z inwestycji.
Tak szczerze mówiąc to od dawna widzimy, że ten Klient gdzieś ostatnio zaginął stając się takim dodatkiem, który w sumie musi być żeby Agencja zarabiała, ale tak szczerze to bardziej jej przeszkadza i najlepiej by było jakby siedział cicho i o nic się nie upominał czy wypytywał. Chyba wielu Klientów wie i domyśla się o czym mówimy.
14 lat doświadczenia w branży SEO i marketingu online
14 lat minęło jak jeden dzień :-) Wieloletnie doświadczenie to nasz atut który przekłada się na skuteczne i efektywne działania SEO i marketingowe dla naszych klientów.
Jasne i przejrzyste rozliczenie - Klient dokładnie wie na co idą jego pieniądze
Kolejnym argumentem przemawiającym za tym dlaczego zdecydowaliśmy się na taki, a nie inny model rozliczeń, to kwestia przejrzystości. Przy standardowych pakietach Klienci nie za bardzo wiedzą jak i na co wydawane są ICH pieniądze. To nie są środki Agencji, o czym niestety często Agencje SEO zapominają, a właśnie środki Klienta, który je inwestuje w działania SEO i nie może być trzymany w mgle niewiedzy, zwodzony w kwestii działań i dysponowania JEGO pieniędzmi.
Wiadomo, że częściowo będzie to wynagrodzenie za wykonaną pracę – wszelkie analizy i audyty, opracowywanie i wdrażanie zmian optymalizacyjnych, content i link building (jakiekolwiek by one nie były), monitorowanie efektów i wyników, kontakt z opiekunem itd. Ale w sumie Klient nie zna dokładnych kosztów, czy ile co kosztowało. Miesiąc po miesiącu płaci dany abonament, efekty są słabe lub ich nie ma, tak więc zaczyna mieć wątpliwości i pojawia się pytanie na co dokładnie idą moje pieniądze jeśli nie widzę jakiegokolwiek efektu?
Przede wszystkim prostota
U nas jest to jasne i proste – połowa to budżet operacyjny czyli środki na treści oraz link building, a połowa to nasze wynagrodzenie za prowadzenie działań i projektu. Co miesiąc Klient otrzymuje szczegółowy raport nie tylko z efektów czy podjętych działań, ale i dokładne dane ile i jakie treści zostały opracowane i wdrożone na stronę wraz z kosztem ich napisania oraz jakie linki zostały opublikowane, gdzie i oczywiście ile to kosztowało – publikacje i copywriting. Dzięki temu Każdy klient wie, że z budżetu 1500 na teksty i linki zostało rzeczywiście wydanych 750 zł i analogicznie jest z jakimkolwiek budżetem, na który się umówimy.
Elastyczność i kontrola
Ponadto każdy Klient może dowolnie regulować wysokość budżetu. Jeśli chce może określić bazowy budżet na przykład na 3000 zł, ale w kolejnym miesiącu może chcieć zwiększyć go do 4000 czy 5000 zł lub zmniejszyć do na przykład 1500 – 2000 zł. I nie wiąże się to z żadnymi procedurami, aneksami, czy jakąkolwiek papierologią. Po prostu Klient nas o tym informuje i to wszystko :-) Jedynym wymogiem jest to żeby taka informacja była przekazana wcześniej, przed kolejnym okresem rozliczeniowym. Zmiana zatwierdzoengo budżetu na dany miesiąc nie jest możliwa.
Optymalizacja podstron bez limitu
Kompleksowa i ciągła optymalizacja całego serwisu bez sztywnego limitu podstron i fraz kluczowych w projekcie
Link building bez ograniczeń
Ciągłe budowanie silnego zaplecza linkowego (link building) bez sztywnego limitu linków i artykułów sponsorowanych
Content bez limitu znaków
Treści na stronę bez sztywnego limitu znaków, w tym teksty ofertowe, blogowe, opisy kategorii czy produktów
Zamów bezpłatną analizę i wycenę
Pozycjonowanie
Kampania Google Ads i Facebook Ads
Oceń tekst
Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów 66
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?