Oferta

Pozycjonowanie stron w nowej formule

Bez sztywnych limitów fraz, optymalizowanych podstron, treści i linków oraz roboczogodzin z jednym elastycznym budżetem, który można swobodnie zmieniać w każdej chwili

Elastyczne i proste rozliczenie

Nie działamy na sztywnych pakietach które z góry zakładają ile fraz będziecie pozycjonowanych, ile podstron optymalizowanych, czy jaka ilość treści i linków będzie wykorzystana. Klienci sami określają jaki budżet są gotowi przeznaczyć na działania w danym miesiącu i tylko to określa całościowy zakres działania, w tym publikacje treści na stronie oraz ilość pozyskiwanych linków. Dodatkowo zmiana budżetu nie jest niczym ograniczona i można to robić przez cały okres umowy lub wtedy kiedy jest potrzeba aby go zwiększyć lub zmiejszyć w wyniku różnych czynników czy sytuacji.

Pozycjonowanie w modelu 50/50

Budżet dzielony jest na pół, a więc połowa przeznaczona jest na linkowanie (copywriting i publikacja), treści na stronę (teksty ofertowe, opisy kategorii i produktów) i artykuły na Bloga. Pozostała część jest po prostu naszym wynagrodzeniem, które obejmuje kompleksowe działania SEO, a więc ciągłą analizę strony i wyników (w tym konkurnecji), ciągłą optymalizację całego serwisu, zaawansowany content marketing, comiesięczne raportowanie z wykonanych działań i osiągniętych efektów oraz podsumowanie kosztów (copywriting i link building), konsultacje, doradztwo i opracowywanie długofalowych strategii.

Proponowane przykładowe budżety

Małe firmy lokalne

1500 netto/miesięcznie

Ilość gwarantowanej treści na stronę miesięcznie startuje od 25 tys. znaków wzwyż*

Średnie i duże firmy

3000 netto/miesięcznie

Ilość gwarantowanej treści na stronę miesięcznie startuje od 50 tys. znaków wzwyż*

Sklepy internetowe

5000 netto/miesięcznie

Ilość gwarantowanej treści na stronę miesięcznie startuje od 80 tys. znaków wzwyż*

.

* Ilość treści to połowa budżetu przaznaczonego na teksty oraz link building, czyli druga połowa może być przenaczona na pozyskanie linków. W przypadku gdy cały budżet miałby być przeznaczony tylko na treści na stronę, ilość znaków może być nawet podwojona.

Budżet idealnie dopasowany do Ciebie

Powyższe budżety są tylko propozycją, przykładem i w żaden sposób nie definującą na sztywno oferty. Rzeczywista wysokość budżetu zależy od wielu czynników i jego zakres określamy wspólnie z Klientem po szczegółowej analizie strony oraz spotkaniu na którym wspólnie określamy priorytety, zakres działania, możliwości finansowe danej firmy. 

Nie stawiamy Klientów przed dziwnym i sztucznym wyborem pakietów X (Mini, Midi, Maxi, Silver, Gold, Biznes, PRO itd.). Wręcz przeciwnie, elastycznie dopasowujemy ofertę do możliwości Klienta, ale także w oparciu o konkurencję w danej branży. Klient nie musi od razu wyrazić zgody na naszą propozycję. Możemy rozpocząć działania od niższego budżetu, aczkolwiek w wielu przypadkach niższy budżet to dłuższy czas oczekiwania na miarodajne efekty, o czym szczegółowo informujemy m.in. na podstawie analizy strony oraz konkurencji. 

Budżet na treści i linki - jak działa

Budżet na treści oraz linki jest elastyczny – może być przeznaczony w całości na teksty umieszczane na stronie (ofertowe, blogowe, opisy kategorii i produktów) lub na pozyskanie linków, w tym na artykuły sponsorowane. Może być też podzielony między te dwie opcje. Nie ma tutaj żadnych ograniczeń. 

Dzięki temu, że co miesiąc dysponujemy odpowiednim budżetem, możemy planować i wdrażać wielomiesięczne strategie contentowe i link buildingowe. 

Co najważniejsze, w każdym miesiącu mamy szerokie możliwości optymalizacyjne związane z rozłożeniem wielu fraz z potencjałem na całej witrynie. 

Treści i linki na przykładzie budżetu 3000

Przykładowo przy budżecie w wysokości 3000 zł otrzymasz minimum 50 tys. znaków na teksty (ofertowe, opisujące kategorie i produkty oraz artykuły na bloga) do wykorzystania na Twojej stronie miesięcznie, czyli 600 tys. znaków rocznie i nawet do 12 artykułów z linkami, które zostaną opublikowane na różnych portalach tematycznych, ogólnotematycznych, regionalnych, blogach itd., czyli 144 artykuły rocznie.

Teksty

Jak się ma 50 tys. znaków do ilości tekstów? 

Przeciętny artykuł na blogu ma długość 3 tys. – 5 tys. znaków, czyli miesięcznie moglibyśmy opublikować przynajmniej 10 – 15 artykułów.

Lub na przykład moglibyśmy opisać jednorazowo, w jednym miesiącu, nawet 10 – 15 kategorii w sklepie internetowym.

Albo dodać 10 – 15 tekstów ofertowych opisujących różne usługi, czyli w jednym miesiącu de facto zoptymalizowanych by zostało właśnie tyle podstron.

Lub możemy zrobić mix różnych tekstów – blogowych, ofertowych i innych. Możliwości są nieograniczone. 

Linki

W przypadku linków może być:

Nawet do 12 opublikowanych artykułów miesięcznie, ewentualnie w mniejszej ilości, ale publikacje byłyby na wyższej jakości portalach, które są droższe.

Albo 6 artykułów z linkami oraz 50 wpisów w katalogach firmowych z linkami do strony.

Lub mogłoby być opublikowanych na przykład 6 artykułów z linkami oraz 25 wpisów z linkami na profesjonalnych portalach ogłoszeniowych.

Podobnie jak w przypadku treści na stronę, tak i przy linkowaniu można robić mix różnych opcji. 

Różne i elastyczne strategie SEO

W zależności od zapotrzebowania albo strategii SEO, można w danym miesiącu skupić się tylko na treściach na stronie lub tylko na pozyskiwaniu linków, co w obu przypadkach będzie oznaczało podwojenie każdej z tych opcji. Czyli właśnie w przypadku budżetu 3000 do dyspozycji będzie do 100 tys. znaków lub do 24 artykułów z linkami.

Krótko mówiąc dostarczamy tyle tekstów i linków miesięcznie, co inne Agencje SEO na przykład w ciągu 5 – 6 miesięcy, a czasami i w dłuższym okresie czasowym, nawet w ciągu roku. Zdarzają się pakiety w wysokości 3000 zł, w których proponowany jest: 1, słownie jeden, artykuł sponsorowany miesięcznie. W serii artykułów Dlaczego pozycjonowanie w pakietach jest nieefektywne – Część Pierwsza, Druga i Trzecia, opisaliśmy wszelkie fakty i niuanse dotyczące nieefektywności standardowych pakietów, w tym właśnie dlaczego sztywne limity mogą znacząco obniżyć efektywność oraz sztucznie wydłużyć proces pozycjonowania.

Pozycjonowanie bez ograniczeń

Pozycjonowanie stron internetowych to złożony proces w skład którego wchodzi wiele połączonych działań – ciągłe analizy, opracowywanie i wdrażanie na bieżąco odpowiednich zmian optymalizacyjnych, zarówno on-site, jak i off-site. Cały pakiet tych działań realizujemy bez jakichkolwiek limitów i ograniczeń. Nie różnicujemy ich, jak ma to miejsce w przypadku standardowych pakietów, nie ma limitu roboczogodzin ani innych reglamentacji usług. 

Agencje SEO najczęściej deklarują, że po 3 miesiącach będzie już widać konkretne efekty. Można z tym polemizować biorąc pod uwagę, jakie mizerne ilości treści i linków oferują miesięcznie. A nie można zapominać, że są to jedne z naważniejszych czynników rankingowych mających ogromny wpływ na widoczność oraz pozycje w wynikach wyszukiwania. 

Trzymając się tego 3 miesięcznego okresu, u nas kwartalnie dostaniesz w proponowanych budżetach:

Budżet 1500

Budżet 3000

Budżet 5000

Nowy, elastyczny budżet i brak sztywnych limitów działają na korzyść Twojej strony, gdyż będzie mogła relatywnie szybko dogonić, a potem przegonić konkurencyjne witryny pod względem jednych z najważniejszych elementów pozycjonowania (czynników rankingowych), a więc treści oraz linków prowadzących do strony. 

Najczęściej zadawane pytania

Tak, wykorzystujemy cały dostępny budżet na treści na stronę oraz na linkowanie. W zależności od zapotrzebowania i strategii budżet jest odpowiednio dzielony pomiędzy treści na stronę, a linkowanie. 

Tak, możesz elastycznie zwiększać i zmniejszać budżet na kolejny miesiąc. Musisz jedynie odpowiedno wcześniej nas o tym poinformować, a więc przed kolejnym okresem rozliczeniowym.

Jeśli chodzi o minimalny budżet to możesz go zmniejszyć do 1500 zł netto – jest to minimalny budżet w naszej ofercie. Zwiększać budżet można dowolnie, nie ma limitu. Tylko od Ciebie zależy, jakie środki chcesz przeznaczyć na działania.

Tak, ale rekomendujemy, aby to robić nie wcześniej niż po trzech miesiącach w celu uniknięcia zamieszenia w tym bardzo ważnym, początkowym okresie procesu pozycjonowania.

Najczęściej tak. Niższy budżet to o wiele mniejsza ilość treści na stronę, którą możemy opracować oraz spadek napływu wartościowych linków. W przypadku nowych stron/domen bez historii linkowania czy zawierajacych małą ilość treści, osiągnięcie efektów będzie trwało dłużej.

Umowa jaką podpisujemy z klientami jest bardzo prosta, nie zawiera żadnych ukrytych zapisów, OWU, kar i innych wątpliwych z punktu widzenia klienta paragrafów. Na życzenie klientów udostępniamy wzór umowy przed jej podpisaniem. Działamy transparentnie – każdy potencjalny klient dokładnie wie jak działamy i jak wygląda umowa.

Tak, jak najbardziej. Niezależnie od powodów, jakie Klienci mają, umowę można rozwiązać z miesięcznym wypowiedzniem – to jedyny warunek który trzeba spełnić. Klient nie musi nawet podawać powodu, wystarczy, że odpowiednio wcześniej o tym poinformuje i wyśle mailowo podpisaną rezygnację.

Szybki kontakt

Zadzwoń, a my od ręki odpowiemy na Twoje wszystkie pytania, na bieżąco zaproponujemy rozwiązania, opowiemy jak działamy, jak wygląda cały proces pozycjonowania oraz przebieg kampanii Google Ads, a także dlaczego warto łączyć te opcje.

Pozycjonowanie

+48 792 955 350

Kampanie Google Ads

+48 660 292 265

Frazy bez limitu

Pozycjonowanie to proces ciągły, płynny, poddawany ciągłej analizie. W procesie pozycjonowania cały czas pojawiają się nowe frazy z potencjałem, które mogą przynieść korzyść w postaci większego ruchu, wyższej konwersji oraz większej sprzedaży produktów i usług. Stąd też nie wprowadzamy jakiegokolwiek limitu pozycjonowanych fraz. Niezależnie od budżetu działamy na jak największej ilości fraz kluczowych w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników dla naszych Klientów.

Link building bez limitu

Linki które prowadzą do strony są nadal ważnym elementem wpływającym na autorytet domeny i samej strony. Regularny dopływ wartościowych linków będzie wzmacniać autorytet strony, co w perspektywie czasu zacznie się przekładać na lepsze efekty w postaci poprawiającej się widoczności i lepszych pozycji. Działając w tej kwestii bez sztywnego limitu jesteśmy w stanie pozyskać w ciagu miesiąca duże ilości jakościowych i zróżnicowanych linków.

Artykuły sponsorowane

Linkg building może być realizowany wielotorowo z wykorzystaniem różnych źródeł. Jedną z możliwości są publikacje na różnych blogach i portalach tematycznych, ogólnotematycznych i regionalnych. Także w tym przypadku nie ma sztywnego limitu dzięki czemu możemy publikować większe ilości tego typu artykułów z linkami.

Copywriting bez limitu znaków

Treści na stronie są integralną częścią pozycjonowania ale przede wszystkim pozytywnie wpływają na autorytet strony. Google preferuje witryny zawierające duże ilości unikalnej i merytorycznej treści. Dlatego też nie wprowadzamy sztucznego limitu znaków - jedynym ograniczeniem jest wysokość budżetu przeznaczonego na działania. W jego ramach opracowujemy jak najwięcej wartościowej treści w postaci tekstów ofertowych, artykułów blogowych, opisów kategorii i produktów.

Optymalizacja podstron bez limitu

Działamy na całym serwisie, bez ograniczeń co do optymalizowanych podstron. Często jest wręcz przeciwnie - dodajemy podstrony np. pod poszczególnie frazy kluczowe lub grupy fraz. Działamy jak najbardziej precyzyjnie i tematycznie. Dzięki temu, że nie ma limitu znaków możemy elastyczniej rozprowadzać większe ilości treści na więcej podstron, w tym także na nowe, specjalnie stworzone pod konkretne frazy czy tematykę. W każdym miesiącu opracowujemy i wdrażamy konkretne pakiety treści.

Content Marketing

Dzięki temu, że nie ma limitu na treści możemy planować i wdrażać długofalowe strategie contentowe realizowane ciągle, w każdym miesiącu, bez przestojów i przerw wynikających z braku dostępnych znaków. Dzięki elastycznym budżetom strategia contentowa może być takż wspierana link buildingiem.

Zamów bezpłatną analizę i wycenę

Pozycjonowanie

Wyślij nam adres swojej strony, a my poddamy ją kompleksowej analizie, która obejmuje widoczność w wynikach wyszukiwania, aktualny ruch na stronę, profil linków, porównanie do konkurencji i audyt techniczny.
 
Na podstawie wyników analizy zaproponujemy odpowiedni budżet, który pozwoli w perspektywie czasu osiągnąć satysfakcjonujące efekty, a więc zwiększoną widoczność w naturalnych wynikach wyszukiwania na coraz więcej fraz i wyższe pozycje – o wiele więcej fraz kluczowych w TOP 10, a tym samym wzrost ruchu, konwersji i sprzedaży. 

Kampania Google Ads i Facebook Ads

Jeśli jesteś zainteresowany kampaniami Google Ads i Facebook Ads zaznacz odpowiednie usługi, a my przygotujemy adekwatne propozycje pod tym kątem. 
 
Opisz swój biznes, określ swoje cele oraz na czym Ci zależy. Po analizie Twojej strony oraz branży zaproponujemy optymalne rozwiązanie, włącznie z propozycją budżetu potrzebnego na efektywne działania. Dobierzemy także optymalny rodzaj kampanii, która idealnie będzie pasowała do Twojego biznesu.
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Imię i nazwisko
Usługa
(więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w Polityka Prywatności)

Oceń tekst

Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów 75

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?