Reklama w Internecie to obecnie motor biznesu!
Wykorzystaj możliwości jakie daje Internet!
  • bo! seo and design Facebook

Pozycjonowanie fraz

Skutecznie i stabilnie dbamy o najwyższą pozycję Twojej
witryny w wyszukiwarce...

Więcej

Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonujemy 'long tail' - używając jednocześnie kilkadziesiąt fraz Twojej witryny...

Więcej

Promocje

W obecnej chwili posiadamy dwie oferty dla małych i średnich firm oraz właścicieli dużych serwisów....

Więcej

Reklama w Internecie

reklama w internecieOd kilku lat Internet jest najszybciej rozwijającym się medium, ciągle powiększając swój zasięg oddziaływania. Internet stał się także jednym z najważniejszych kanałów komunikacji, a także ogromnym i nie wyczerpanym źródłem wiedzy oraz informacji.

Reklama internetowa ciągle jest najdynamiczniej rozwijającym się segmentem reklamy. Dzięki swoim własciwościom pozwala dotrzeć do praktycznie każdej grupy docelowej ze swoim przekazem reklamowym. Reklama internetowa jest także najtańszą formą masowej promocji (np. pozycjonowanie), pod wieloma względami nie wymaga również nakładu czasowego - w przypadku kampanii PPC (linki sponsorowane) wyniki mogą być widoczne praktycznie od razu. Dodatkowo, inaczej niż ma to miejsce w przypadku innych form reklamy, marketing internetowy trafia do wielu odbiorców.

Internet jako medium reklamowe to:

Szeroki zasięg

• Z Internetu korzysta 45,6 proc. Polaków w wieku 15 lat i więcej. Z kolei użytkowników powyżej 7 roku życia jest ponad 15,5 mln. osób. Internauci korzystają z zasobów Internetu w całej rozciągłości, począwszy od pracy, edukacji, poprzez rozrywkę, hobby, zakupy, planowanie wakacji, po sprawdzanie produktów, które mają zamiar kupić czy usług, z których będą chcieli skorzystać.

• Każdego dnia z Internetu korzysta 72 proc. internautów w Polsce. Aż 95 proc. użytkowników korzysta z Internetu przynajmniej raz w tygodniu. Dodatkowo trzeba mieć na uwadze, że praktycznie wszyscy internauci (97 proc. - zasięg Google, Gemius - ranking.pl) do wyszukiwania interesujących ich informacji, używają wyszukiwarek. Pokazuje to jakim potencjałem dysponuje reklama internetowa, a w szczególności pozycjonowanie stron.

Interaktywność

• Internet, jak żadne inne medium, pozwala na niczym nie ograniczoną interakcję z odbiorcami przekazu reklamowego.

Skuteczność i efektywność kosztowa

• Internet, jako medium reklamowe, pozwala na dotarcie do potencjalnych klientów bardzo niskim kosztem. Szczególnie pozycjonowanie stron wypada korzystnie pod tym względem. Trzeba wziać pod uwagę, że to internauci poszukują reklamy. Chcąc dokonać zakupów lub też skorzystać z różnego rodzaju usług, w pierwszej kolejności będą korzystać z wyszukiwarki internetowej. Wpisując odpowiednie frazy kluczowe dostają to czego poszukują. Dzięki pozycjonowaniu, firmy wychodzą na przeciw internautom, a więc swoim klientom, dając im to czego aktualnie potrzebują.

Personalizacja przekazu zgodnie z profilem użytkownika

• W obecnej chwili, dzięki zaawansowanej technologii, przekaz reklamowy może być dostarczony na określony obszar (Geotargetowanie), dla ściśle sprecyzowanej grupy osób (targetowanie demograficzne), a nawet do pojedynczego odbiorcy.

Natychmmiastowa reakcja

• Użytkownik może praktycznie natychmiast zaakceptować przedstawioną mu ofertę, dokonać zakupu lub też wykonać jakąkolwiek akcję.

Możliwość natychmiastowej aktualizacji informacji

• Reklama internetowa pozwala na aktualne monitorowanie skuteczności przekazu oraz na dokonywanie natychmiastowych zmian czy to w treści, czy w formie przekazu. Dzięki temu można błyskawicznie reagować na zmieniające się trendy, a tym samym poprawiać skuteczność oraz konwersję.

Ogromna różnorodność form i narzędzi e-marketingu

• Internet dostarcza wiele form reklamy, które można dowolnie łączyć, zwiększając tym samym siłę i skuteczność przekazu. Do najbardziej popularnych form reklamy internetową należą: banery, e-mail marketing, newsletter, sponsoring oraz marketing w wyszukiwarkach (pozycjonowanie stron i linki sponsorowane).

Promocja w Internecie nie musi wcale się wiązać z ogromnymi nakładami. Nawet jeśli posiadamy stosunkowo niski budżet, z powodzeniem będziemy mogli skutecznie zareklamować swoją firmę/stronę. W tym momencie na scenę wchodzi pozycjonowanie stron internetowych, które jest na obecną chwilę jedną z efektywniejszych i tańszych metod promocji w sieci. Wykorzystując działania SEO witryna na dane frazy kluczowe związane z rodzajem jej działalności pojawi się na czołowych pozycjach w wyszukiwarce Google. Widoczność na wyoskich miejscach w naturalnych wynikach wyszukiwania to większa odwiedzalność serwisu, a tym samym możliwość pozyskania wielu nowych klientów.

Chcesz poznać ofertę dla Siebie?

Chcesz się dowiedzieć więcej na temat pozycjonowania, zadzwoń pod numer +48 792 955 350.

Każdy Klient jest traktowany przez nas indywidualnie, dzięki czemu zachowujemy najwyższe standardy oraz efektywność działania. Na cenę pozycjonowania ma wpływ wiele czynników m.in.: struktura budowy strony, rodzaj fraz kluczowych, liczba konkurentów, branża w której Państwo działają.

Napisz do nas w celu poznania oferty cenowej dla Twojej strony. Przy opracowaniu kompleksowej oferty przeprowadzamy całościowy audyt strony internetowej. Raport zawiera szczegółowe informacje dotyczące zalet i wad badanej witryny oraz informacje co należy poprawić w strukturze strony aby była ona przyjazna zarówno dla robotów Google, jak i uzytkowników.