Pozycjonowanie szerokie, a więc nisza rządzi!
Pozycjonuj się szeroko. Bądź widoczny w sieci!
  • bo! seo and design Facebook

Pozycjonowanie fraz

Skutecznie i stabilnie dbamy o najwyższą pozycję Twojej
witryny w wyszukiwarce...

Więcej

Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonujemy 'long tail' - używając jednocześnie kilkadziesiąt fraz Twojej witryny...

Więcej

Promocje

W obecnej chwili posiadamy dwie oferty dla małych i średnich firm oraz właścicieli dużych serwisów....

Więcej

Pozycjonowanie szerokie (Long Tail)

seo - pozycjonowanie szerokiePozycjonowanie szerokie, tzw. Długi Ogon (ang. Long Tail), polega na użyciu bardzo dużej ilości fraz kluczowych (od kilkudziesięciu do nawet kilku tysięcy), które w sposób dokładny opisują zawartość pozycjonowanego serwisu. Internauci poszukując konkretnych towarów, usług czy też informacji, posługują się często złożonymi frazami. Dzięki pozycjonowaniu szerokiemu istnieje większe prawdopodobieństwo dokonania konwersji niż ma to miejsce w przypadku ogólnych słów kluczowych.

Koncepcja długiego ogona jest niejako zaprzeczeniem zasady Pareto, która głosi (w uproszczeniu), że przedsiębiorstwa uzyskują ok. 80% przychodów dzięki sprzedaży jedynie 20% swojego asortymentu. Według badań, które zostały przeprowadzone nad pozycjonowaniem szerokim, wynika, że osiągnięty zysk z inwestycji w 70 - 80 proc. generują frazy kluczowe z Długiego Ogona.

Pozycjonowanie poprzez Długi Ogon bardzo często daje szybsze efekty, a to z tego względu, iż wśród fraz szczegółowych (niszowych) jest mniejsza konkurencja. Sposób ten polecany jest szczególnie dla sklepów internetowych (lub bardzo rozbudowanych witryn), które w swojej ofercie posiadają duże ilości towarów/usług. W Długim Ogonie wykorzystuje się również dłuższe 3-4 i więcej wyrazowe frazy kluczowe, które w wiekszości wypadków są znacznie łatwiejsze do wypozycjonowania, lub nawet naturalnie pojawiają się w wynikach, ze względu na unikalną treść oraz moc strony, a nie linkowane z zewnątrz. Duży odsetek wszystkich zapytań kierowanych do wyszukiwarki to właśnie zapytania z Długiego Ogona. Przykładem może być zapytanie z długiego ogona – „czarna koszula w niebieskie paski”, w odróżnieniu od zapytania „koszula” czy "czarna koszula".

Zalety pozycjonowania poprzez Długi Ogon

• dotarcie z konkretnym produktem do zainteresowanych nim konsumentów,

• frazy kluczowe z Długiego Ogona generuję większą sprzedaż i konwersję,

• szybki efekt pozycjonowania - wśród fraz kluczowych z Długiego Ogona nie ma tak dużej konkurencji, jak ma to miejsce w przypadku ogólnych słów kluczowych,

• stabilne pozycje stron/podstron w wynikach wyszukiwania,

• większe bezpieczeństwo pozycjonowania Long Tail - w przypadku spadków pojedynczych fraz kluczowych nie przekłada się to na ogólny wynik.

• poprawa jakości kierowanego ruchu, a więc niższy Bounce Rate (współczynnik odrzuceń), dłuższy czas spędzony na witrynie, wieksza ilość przejrzanych podstron,

Efekty pozycjonowania poprzez Długi Ogon

• szybki przyrost dużej ilości ruchu,

• wzrost ilości kombinacji fraz kluczowych po których nastąpiły wejścia,

• im więcej podstron w obrębie serwisu, tym większy efekt skali.

Długi Ogon - dla kogo?

Pozycjonowanie szerokie jest skierowane przede wszystkim do dużych serwisów, w rodzaju sklepów internetowych, księgarni oraz stron zawierających dużą ilość podstron i treści. W przypadku takich witryn można użyć ogromnej ilości fraz (nawet kilka tysięcy), w tym takich, które bardzo precyzyjnie opisują zarówno stronę, jak i produkty czy usługi. Frazy niszowe generują większą ilość wejść na stronę, co przekłada się na zwiększoną odwiedzalność, a tym samym na wzrost liczby klientów. Pozycjonowanie sklepów internetowych i innych rozbudowanych serwisów wymaga większego nakładu pracy, jednak dzięki starannemu zoptymalizowaniu strony efekty pojawią się bardzo szybko, dzięki czemu Państwa oferta dotrze do o wiele większej grupy internautów.

Pozycjonowanie jakościowe szerokie - ile to kosztuje?

Koszt usługi Long Tail to stały miesięczny abonament, którego wysokość uzależniona jest od branży, a w przypadku sklepów internetowych czy księgarni od ilości posiadanych w ofercie produktów. Jako, że przy pozycjonowaniu szerokim nie rozróżnia się pojedynczych fraz kluczowych, a tym samym nie określa się ich kosztu, to opłata jest stała od samego początku, do momentu zakończenia procesu pozycjonowania (osiągnięcia założonych pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania). W przypadku branż, w których panuja silna konkurencja, usługa pozycjonowania poprzez Long Tail wypada korzystniej w porównaniu do pozycjonowania standardowego. Przy przedłużaniu umowy na kolejne 12 miesięcy abonament ulega zmniejszeniu od 10 do nawet 50%, w zależności od osiągniętych efektów.

Chcesz poznać ofertę dla Siebie?

Chcesz się dowiedzieć więcej na temat pozycjonowania, zadzwoń pod numer +48 792 955 350.

Każdy Klient jest traktowany przez nas indywidualnie, dzięki czemu zachowujemy najwyższe standardy oraz efektywność działania. Na cenę pozycjonowania ma wpływ wiele czynników m.in.: struktura budowy strony, rodzaj fraz kluczowych, liczba konkurentów, branża w której Państwo działają.

Napisz do nas w celu poznania oferty cenowej dla Twojej strony. Przy opracowaniu kompleksowej oferty przeprowadzamy całościowy audyt strony internetowej. Raport zawiera szczegółowe informacje dotyczące zalet i wad badanej witryny oraz informacje co należy poprawić w strukturze strony aby była ona przyjazna zarówno dla robotów Google, jak i uzytkowników.