Wysokie i stabilne pozycje to bezpieczeństwo!
Nie ryzykuj. Bądź pewny swojego sukcesu!
  • bo! seo and design Facebook

Pozycjonowanie fraz

Skutecznie i stabilnie dbamy o najwyższą pozycję Twojej
witryny w wyszukiwarce...

Więcej

Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonujemy 'long tail' - używając jednocześnie kilkadziesiąt fraz Twojej witryny...

Więcej

Promocje

W obecnej chwili posiadamy dwie oferty dla małych i średnich firm oraz właścicieli dużych serwisów....

Więcej

Pozycjonowanie jakościowe stron internetowych

seo - pozycjonowanie stronDzięki jakościowemu pozycjonowaniu fraz kluczowych związanych z Państwa działalnością witryna pojawi się na czołowych pozycjach w naturalnych wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce Google. W ramach pozycjonowania realizowane są usługi:

• Keyword Research – pomoc przy komplementowaniu słów kluczowych, które jak najlepiej będą pasować do branży, w której Państwo działacie.

• Optymalizacja strony (SEO - Search Engine Optimization) - opracowanie i zaimplementowanie zmian, które są podstawowym elementem w procesie pozycjonoania. Źle lub w ogóle nie zoptymalizowana strona będzie miała znikome szanse na osiągnięcie wysokich pozycji w wyszukiwarce Google.

• SEO Copywriting - w wiele przypadkach treść na pozycjonoanej stronie musi zostać zmodyfikowana pod kątem wytycznych wyszukiwarek. Dobrze zoptymalizowane teksty znacząco wspomagają zarówno indeksację, jak i pozycjonowanie strony internetowej. Google od niedawna zaczęło zwracać szczególną uwagę na zawartość merytoryczną witryn. Z tego też względu solidnie opracowany content znacząco zwiększy wartość strony w oczach robotów.

Pozycjonowanie jakościowe - jak wygląda?

W przeciwieństwie do wielu innych firm nie korzystamy z SWL-i (Systemów Wymiany Linków), SeoAdderów czy PrecloAdderów, generujących automatycznie ogromne ilości linków, które w większości są bezwartościowe i nie mają większego wpływu na proces pozycjonowania, a mogą wręcz zaszkodzić i spowodować, że na stronę zostanie nałożony filtr. Systemy Wymiany Linków nie budują historii linkowania (w większości przypadków są to linki rotacyjne, które szybko znikają, co powoduje, że jest znikoma szansa, że natrafią na nie roboty Google), tak więc osiągnięte pozycje nie są stabilne i strona cały czas jest narażona na spadek. Preferujemy pozycjonowanie jakościowe, a tym samym wykorzystywanie stałych i wartościowych linków, dzięki którym witryna sukcesywnie będzie się piąć do góry. Dodatkowo, pozycjonowanie jakościowe do minimum redukuje ryzyko nałożenia filtra na pozycjonowaną stronę. Od dłuższego czasu Google zwraca głównie uwagę na wartość linków oraz wartość stron z których pochodzą. Parametr ten, a więc TrustRank, określa autorytet domeny właśnie na podstawie linków przychodzących. Im będą one bardziej wartościowe, tym wyżej strona będzie się pojawiać.

Pozycjonowanie jakościowe fraz - dla kogo?

Usługa ta skierowana jest do większości firm, a szczególnie małych i średnich przedsiębiorstw. Jest to standardowy model w procesie pozycjonowania, który polega na pozycjonowaniu określonej liczby fraz kluczowych, z reguły nie więcej niż dwudziestu.

Ile to kosztuje?

Każda ze fraz jest wyceniana oddzielnie, a rozliczamy się za efekt, a więc w momencie gdy pozycjonowane słowa/frazy kluczowe osiągną pozycje w TOP 10. Ilość pozycjonowanych słów/fraz kluczowych może być dowolna. Jednak w przypadku, gdy liczba słów/fraz kluczowych przekroczy dwadzieścia lub więcej, korzystniejsze może być pozycjonowanie poprzez Długi Ogon.

Pozycjonowanie jakościowe strony wymaga większego nakładu sił i środków niż ma to miejsce w przypadku pozycjonowania ilościowego, wykorzystującego automaty - systemy wymiany linków (SWL-e), SeoAddery i PrecloAddery. Przy pozycjonowaniu jakościowym w pierwszej kolejności zwracamy uwagę na kompleksową optymalizację strony oraz pozyskiwanie wartościowych linków. Pozyskiwanie linków odbywa się ręcznie, bez użycia automatów. Aby uniknać duplikowania treści (tzw. duplicat content) regularnie opracowujemy i wprowadzamy nowe teksty, które umieszczamy na stronach tematycznych (związanych z działalnością pozycjonowanej firmy), w katalogach i na blogach oraz we własnym zapleczu. Powtarzające się teksty osłabiają moc linków prowadzących do pozycjonowanej strony, co może znacząco utrudnić oraz wydłużyć cały proces pozycjonowania.

W przypadku przedłużenia umowy nasi Klienci otrzymują dodatkowe darmowe frazy kluczowe, a ceny dotychczasowych zostają obniżone od 30 do nawet 50%.

Chcesz poznać ofertę dla Siebie?

Chcesz się dowiedzieć więcej na temat pozycjonowania, zadzwoń pod numer +48 792 955 350.

Każdy Klient jest traktowany przez nas indywidualnie, dzięki czemu zachowujemy najwyższe standardy oraz efektywność działania. Na cenę pozycjonowania ma wpływ wiele czynników m.in.: struktura budowy strony, rodzaj fraz kluczowych, liczba konkurentów, branża w której Państwo działają.

Napisz do nas w celu poznania oferty cenowej dla Twojej strony. Przy opracowaniu kompleksowej oferty przeprowadzamy całościowy audyt strony internetowej. Raport zawiera szczegółowe informacje dotyczące zalet i wad badanej witryny oraz informacje co należy poprawić w strukturze strony aby była ona przyjazna zarówno dla robotów Google, jak i uzytkowników.